We delen hier enkel clips waarvan een publieke link bestaat die klanten zelf ter beschikking stellen. Op die manier geven we meteen gerichte referenties én bieden we tegelijk een promotionele dienst na verkoop voor betreffende vereniging, firma, enz. Clips die in de privé-sfeer of voor intern gebruik werden
aangemaakt, worden binnen ons privacybeleid en de wetgeving hieromtrent door ons niet gedeeld.
Voor het gebruik van enkele fragmenten ter illustratie in de promo-clip kregen we de toestemming van betrokken partijen.
Een opdracht van vzw Voetbal in de Stad i.s.m. KAA Gent Foundation.
Met een groep van een 20-tal jonge voetballers en een paar ouders, maakten we in de voormiddag op een kleine 3 uur tijd een thema-lied over fairplay op en naast het veld. Tijdens de audio-opnames maakten we enkele beelden voor de clip die we 's namiddags zouden inblikken.
In de namiddag werden we versterkt door een 100-tal ouders die als publiek figureerden op de beelden. UIteraard leverde de Ghelamco Arena een zeer dankbaar decor voor toepasselijke beelden. De clip werd aangesterkt met een aantal special effects en video-animaties.
Een opdracht van Stadsbestuur Diksmuide.
Het personeel van alle stadsdiensten leverde een groep van om en bij 200 deelnemers op. De uitdaging: op 3 uur tijd een lipdub maken op de tonen van Uptown Funk (Bruno Mars). Gezien de grootte van de groep, leek het ons aangewezen om uit te gaan van een vooraf besproken scenario waarin iedere dienst en zoveel mogelijk mensen individueel aan bod kwamen.
Het werd een bijzonder intensieve namiddag die evenwel resulteerde in een zeer plezante sfeer en een kei-leuk resultaat.
Een opdracht voor het team van DAXperience.
Het team van 12 wou zich na een voormiddag van overleg 's namiddags ontspannen met een ongewone activiteit: samen een lipdub-clip maken. Omdat men er niet uitgeraakte op welke song, stelde men ons de vraag om een soort mix te maken van drie nummers.
Het werd een zeer spontane, zeg maar té gekke namiddag. De aanvragers waren dan ook bijzonder tevreden over het geleverde resultaat waarin die sfeer duidelijk naar voor komt.
Woord Omhoog (Mike Claeys) organiseert creatieve workshops en gerichte opleidingen.
Voor heel jong, iets minder jong en iets ouder.
Meer info: www.woordomhoog.com
Noloxbox (Johan Engels) is een creatief productiehuis voor audio, video, webdesign en grafisch ontwerp.
Meer info: www.noloxbox.be
Wij verwerken contactgegevens van (potentële) klanten enkel in de eigen boekhouding, klanten- of prospectenbeheer. Deze gegevens worden onder geen enkele omstandigheid doorgegeven naar andere partijen, tenzij op uitdrukkelijke vraag van de klant gekaderd binnen de opdracht. Het geprensenteerde beeld- en grafisch materiaal op deze site is rechtstreeks gelinkt aan publieke internetlinks van de klanten zelf. We delen dus enkel wat deklanten zelf publiek hebben gemaakt. Mocht hier echter vanuit de klant een bezwaar tegen zijn, volstaat het om ons hiervan op de hoogte te brengen. Wij verwijderen de footage binnen de 48 uur. Met andere vragen of klachten over gegevensverwerking kan je terecht bij de Gegevensbeschermingsautoriteit.
Volledige privacy-policy en verkoopsvoorwaarden.
Copyright Clipdub © 2022 - Alle rechten voorbehouden